00:19 آره هرچی خدا خودش واست انتخاب کنه قشنگتره.
00:19 آره هرچی خدا خودش واست انتخاب کنه قشنگتره.
00:13 قبول دارید بانو هایده خیلی زیبا سخن میگه؟!)
00:28 -گریه مکن که سرنوشت گر مرا از تو جدا کرد؛
00:22 بچه ها کی کارخانه شکلات سازی ۲ رو دیده؟ مشابه ها
00:21 این آهنگ یه ماجرای بسیار زیبادارد
00:14 عکس های نوستالژی قدیمی ده هشتادی
00:19 عجب وایب خوبی داره (✪‿✪)
00:38 اسم اهنگ هایی که این روزاقفلی زدین روبگین..؟؟؟
00:20 دل من سیاست ولی آبی رو خیلی دوست دارم…:)
00:24 خوردمازخودی،دیدمپشتسرمتویی.
00:10 شتتتتتتت......................
00:19 موزیک ویدئو پیشرو قدیمی ......
00:12 اینار رو فقط دهه هشتادیا درک میکنن🥺🤌🏼
00:29 وقتی بچه را پیش باباش میزاری😂😂
00:20 آی نیلوفر ┌(・。・)┘♪...
00:19 کوچولوی خوش زبون به من بگو
00:28 نمیدم دل به این درد دنیا...
00:48 عنوانی ندارم براش
00:25 یادش بخیر....:)
00:21 وایب اهنگ>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:15 همینجوری یهویی #خواننده🤍🌊
00:11 آرامش در دنیای رنگ آبی: کلیپی احساسی و زیبا این ویدیو با ترکیبی از تصاویر دلنشین و رنگ آبی، یک حس آرامشبخش و رویایی را منتقل میکند. از بلوبریهای درخشان و امواج آب گرفته تا رقص دلفینها در ...
00:06 دخترا هرکی فهمید ماشین چیه تو کامنتا بگه (فقط دخترا)
00:16 ناز نکن. `
00:14 هععههه ی یادش بخیر چه زمانی یو گذراندیم🤍🥲🍀
00:09 ""'"'''''Yil Degir biz bittik ""''''''''
00:12 بچه گیامون با اینا گذشت🤍🧸🖥️
00:26 افسردمکردیتبدیلومردمکردی!-:)″🌚💔🦋🧑🏻🦯