00:22 لایک شده توسط حامیم :)
00:22 لایک شده توسط حامیم :)
00:17 من خطاب به نمره بیست :
00:19 ولی مهربونی حامیم با گربه ها :) 🤌🏻🙂🤍
00:39 تو افسرده نیستی فقط به کنسرت حامیم نیاز داری :)😌🤌🏻 مشابه ها
00:31 گل من.. :)
00:29 نرو بمون.....
00:28 برای تویی که قلب منی :)🤍🌿
00:22 تازه یادش اومد خودشو ماچ نکرده.🤣🤣
00:16 خیلی عادی داشت میخوند.. 🤣🤌🏻
00:27 باتو رنگه دنیام چه قشنگه :)
00:18 زندگیم تاسیان شد:)!
00:21 ولی این آهنگ با صدای حامیم 🎵:)
00:19 رنج آدم تا جایی درد آوره که حسش میکنی.🥲)
00:30 حال این روزامون تاسیانه😓.)))))
00:27 عشق هیچوقت از یاد آدم نمیره؛))
00:13 دقت کردین ؟
00:20 وقتی تو لحظه های عاشقانه هیچکسو نداری جز رفیقت😂
00:10 لنا کوشولو داخل کنسرت حامیم :)😍😍😍😍🤍
00:57 لج بازییییاش فقط :)🤣🤌🏻
00:20 قبلا هم گفتم :)
00:25 پیانو با موزیک حامیم چقدر قشنگ :)🙃💖
00:53 شیطان من........................
00:08 چه قشنگ بود :)
00:18 وقتی من نمیدانستم برای کدامین غمم گریه کنم،قهقهه میزدم !
00:27 شب منو یاد تو میندازه هنوزم !
00:20 بزار یه چیز و رک بهت بگم🥺🫂❤
00:12 چند وقته ...
00:14 یه جا دیدمت*