00:11 سَطِح آیِ کِیویِ مَن و رِفیقمِ:
00:11 سَطِح آیِ کِیویِ مَن و رِفیقمِ:
00:13 من ساعت ۳ شب😂 بگین حالا سمه یا اسید!؟
00:09 جرررررر خود حقه لامصب😂😂😂😂😂
00:57 واقعا دست خودشون نیست، این سبکی دوست دارن دیگه😂😂🤣😆😅 مشابه ها
00:13 تولد هرر دی ماهی مبارك باشه🙂.
00:15 وقتی خونه نیستی و مجبوری کاریو ب مامان یا بابات بسپاری🗿
00:30 سکینه بدبخت ... 😂😂😐
00:10 راست میگه................ 😂😂
00:07 حق تر از اینم داریممممم 🤌🤣💔
01:13 اصلا بازی با بچه کوچیک حال میده 🙃😅
00:08 تا صبح حق »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
00:18 خدا بد جوری روم کراشه... 😂
00:12 رفیقم:رفتیم اونجا ابروریزی نکنیا من:نه بابا خیالت راحت
00:29 دوست داشتنی و عاشقانه برای عاشقان
00:20 تو کنسرت های عربی چی میگذره؟
00:10 اینو. ببین. دار. چه. رقصی. می کنه
00:09 من اگه ی روز مامان بشم:)))))))))
00:10 میم های جدیدایران😂😂🤚🤚#طنز#سرگرمی
00:27 کل اینستا دیگه می خوام برینم بهشون
00:05 منو رفیقم تو بحث .........🤣😂
00:18 ...................................
00:12 چطوری پراید رد شد؟ برگام یا پشمام *
00:15 من هماکنون🤌🏻
00:07 وقتی وسط درس خوندن یادم میاد قرار نیس برم کنسرت😂😭
00:26 من باکی بگردممممممممممممممم:_______
00:30
00:50 همین قاب گوشی رو که میبینی وای جرررررر خوردم🤣🤣💔
00:09 اونایی ک داداش دارن درک میکنم🤕😂