00:06 ولی حق نوجوون ها این ... نیست :))
00:06 ولی حق نوجوون ها این ... نیست :))
00:24 هیچکس نمیمونه همه رفتنین اخرش تنهایی🖤
00:18 آدم ها رو بیخیال آهنگ ها بهترن
00:22 ✦بااینکههمهجورهخواستمخوبتوتهشادمبدهشدمخوبهتو✦ مشابه ها
00:12 بعد مرگ که فایده نداره🖤:).
00:22 اون حتما بهتر از منه مثل من نیست 🥀🥀🥀
00:03 احساس میکنم همه یکیو دارن...
00:13 میگه که ما از آن پاک دلانیم که زکس کینه ندارم 🥀🥀🖤
00:24 بگذر ز من ای آشنا...
00:20 مگردشمنکنداینهارا...
00:10 اگه مردم بالا قبرم از این درخت ها بزارید)
00:07 دل کسیو نشکنید🙂💔
00:07 نمی دونم باید چیکار کنم فقط میدونم تو دلیل دلخوشیمی با اینکه نیست ی😅😔
00:14 ادما:) دوجور گریه می کنن فرقشون…
00:28 دیگه قلبم بی حسه از الان💔:)..!
00:12 ب خودم سر زدم اصن حالش خش نی🖤🥲🤌🏼
00:28 صداش خیلی غم انگیز بود 🥺
00:41 شده تا حالا یه بغض تو گلوت گیر کنه که حتی نمیتونی نفس بکشی
00:11 میدونی عاشقی و اینم میدونی ک مث بقیع ولت میکنع(((:
00:06 هیچکس حتی نزدیک ترین ادما ...
00:21 بفرست واسه کسی که نیست،🖤😔🖤😔🖤
00:05 حواستون ب حرفاتون باشه........
00:12 من هیچوقت نخواستم:)...........
00:57 اهنگ هاییی که روحتو ارامش میده
00:07 اونا فق بلد بودن سوٕ استفاده کنن خو😅
00:44 به ی حال خوب نیاز داریم مایی که غم هارو میشماریم...
00:09 یاد مابخیر...❤️🩹🚶🏼♀️
00:51 حالا من یه آرزو دارم تو سینه 💔🥀