00:10 ...............................
00:10 ...............................
00:06 ادما همیشه میفهمن رفتارت فرق کرده ولی...
00:04 بدترین نوع گریه...:)
00:11 دنـیای مـن مجازیـشـم غمگیـن بـود:) مشابه ها
01:14 کجایی بگو الآن...ممکنه بمیرم و نبینمت هر آن(:
00:35 .... ـــــــــــ...... ــــــــ..!؟
00:25 ..........................................
00:13 اینجا آدما مال هم نمیشن آرزوی هم میشن:)
00:03 تو هم مثل همه نامردی کردی رفتی
00:17 برا تویی ک خسته شدی و دلت گرفته:)🦋💗
00:18 مــن بــرا طُ میـزنـه قـلبـم چـرا بـا مـن بـدی؟؟؟🥲💔
00:21 مو خو دونم یه شو ایمیرم کسی به دادم نیرسه..
00:16 که این دنیا برای من بدون تو چه بی رحمه:)
00:14
00:31 اگه واقعا رضایت داشتی لایک کن.
00:15 توبه کردم باده پرستی نکنم هعی ننوشم مست نکنم
00:15 خنده با لب من قهر کرده........
00:20 وایبی که این آهنگ میده>>>>>
00:09 داری اون یکذره امیدت رو هم از دست میدی:))
00:16 انگار توهم فرورفتی..
00:08 سخته هیچ حسی نداشته باشی ولی بخندی……(:
00:39 حس پنهون بین من و [تو] عاشقانه
00:08 موزیک ویدیو غمگین ...🥀💔🥲...
00:11 («:`.بی تو من پر دردم.❤️🩹`:»)
00:08 بخاطر ت من ذوق کردنو تجربه کردم
00:22 مگه چه خوابی دیدی که اینجوری گریه میکنه؟
00:19 بالاخره پیداش میشه یه روز رنگین کمون!
00:05 حق ب توان ده هزااار:)))