00:11 استرسبدچیزیه
00:11 استرسبدچیزیه
00:16 .__________________________________.
00:15 موزیک ویدیو))))))))))))))))))))
00:09 دست ما بجا نمک انگار کوکائین داره:))) مشابه ها
00:18 سنگ قبرمو دوصت دارم چون قرارع بشع پاتوق مامانم' 🙃
00:15 `برج بلند تو اوج تباهی بود` .
00:06 تجربه ها ثابت میکنن که همتون لفظین.
00:15 تنهایی بد دردیه حتی برای کارتون ها:)
00:15 حسی که تا حالا بهم دست نداده بود...
00:15 درد داشت چون اهمیت داشت . . . !
00:12 فراموشی درکار نیست نهایتش دیگه حرفی ازش نمیزنی
00:08 . .
00:09 مراقب اینجور آدما باشید....
00:10 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:14 برگرد مثل گـذشتـه ها نازم بکش..
00:09 نمیدونین کراشمهه؟؟؟حالا بدونیننن:))))))))
00:30 من آدم گدایی کردن نیستم.......
00:22 یه روزی منم به چشمات نگاه میکنم و میگم...
00:18 تنها تنها تو کوچه میزنم قدم /.
00:28 کآشاَزاوناَوّلنَبودی!-
00:04 سخت بود اما تموم شد
00:05 ✋️🫀😪 :
00:16 متنفرم از اینکه کوچکترین حرف میتونه کل روزمو به گند بکشه🙂
00:26 ولی ترکیب هایده و مهراب>>>
00:12 امـا بـیـایـن #قـبول کنـیم مـن نـبـاشـم #خعـلی بهـتـره:)
00:48 لالا کن دختر مادر لالا کن.....!
00:18 پشت هر اهنگ مورد علاقه ی داستان نگفته است:)
00:13 🥺🥺.خداییش خیلی زیبا رفت.🥺🥺