00:06 راستی این قبل از مردنه و چطوری انسان میمیره
00:06 راستی این قبل از مردنه و چطوری انسان میمیره
00:50 غمممم.؟..........................
00:10 هیچوقت برنمیگرده:))
00:24 من راضیم:)🤍 مشابه ها
00:04 آدم بدی نبودم:)
00:15 به سمت و تو لا دره هامو ... :)
00:12 :(🖤
00:15 تو قلبہ من میکوبع:)
00:23 هییییی ارای چه ایجو وگرد من کی؟😄🖤
00:10 بعد عر لبخند یه روز بد منتظره:)
00:09 اینو فقط نهمیا و دوازدهمیا میفهمن(:
00:20 🙂🙂🙂🙂🙂🙂ببین باسختی میخندم برات
00:52 ولی اگه محبتی که به بعضیا کردم رو به سیم برق میکردم الان شکوفه میزد💔
00:44 Your void will not be filled with anything🥲💔
00:16 بخون غزله خداحافظی رو..:)
00:40 بقول یاسینی؛ هیشکی نمیفهمه منو مثل یه رازم🖤
00:12 حسامو دادم رفت
00:15 موزیکـ ترکــی غمگینـ`
00:08 وقتی یه نفر منو به اسمی صدا میزنه که اون میزد :))))))))
00:06 کاش کاری نمیکردی ک از توعم ناامید بشم:) 💔
00:15 ..................بی رمقم....!:)
00:17 هر جا هستی خوش باش:)))))))))🖤
00:06 اقای قاضی خیلی قشنگ میگفت دوست درم.. :)
00:10 واییییییی این خیلیییییی باحاله
00:22 "پچرا وضع ما اینه؟🖤"
00:18 بیخیال فراموش کردنت کار من نیست(:
00:15 ---------------♡--------------
00:15 خراب يکي باش که حال خرابي هاتو به جون بخرع《:💔🥀