00:27 همه میگن واسه آخرین باره برو بگیرش بغلت.. :)))
00:27 همه میگن واسه آخرین باره برو بگیرش بغلت.. :)))
00:15 قبولش کردم دیگه ماله من نیستی تمومت کردم:!)) 💔🖤
00:22 حق ترین کلیپی بود که امروز دیدم:)🖤🚶
00:27 اِنگاردستامسـردهســردن.. مشابه ها
00:22 مـیزنه بارون 🌧یادت می افتم (:
00:12 یه روز دخترت مثل من داغون میشه 🖤😥
00:18 وضـعیـت ایـن روزامـ...........
00:27 غمگین /خیانت رفیق /دلتنگی/اهنگ
00:12 بهترین غریبه ات میمانم که... :))💔
00:10 به کسی دل نبندید حاجی تهش خودتو و خودت..
00:15
00:09 دلتنگ کسی هستم که قول دادم مزاحمش نشم
00:18 من برا تو میزنه قلبم چرا با من بدی?¿
00:10 درسته قسمت هم دیگه نشدیم ولی... :))
00:14 اونی که بی احساسه.... :)))
00:15 منم خوب بودم اما روزگار خوب منو نخاس...!
00:08 غمگینم و افسرده چون کسی کمیخاسم ولم کرده....!
00:21 دیگه چشام نمیخنده؛ از تنها شدن دیگه نمیترسه:(
00:10 𝓑𝓾𝓽 𝓰𝓻𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓹 𝔀𝓪𝓼 𝓷𝓸𝓽 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶...:)
00:08 𝓑𝓾𝓽 𝓰𝓻𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓹 𝔀𝓪𝓼 𝓷𝓸𝓽 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶...:)
00:12 ..............................
00:38 زاده ی یک خیال نوشته k: m توی کانال روبیکا😍
00:10 𝓑𝓾𝓽 𝓰𝓻𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓹 𝔀𝓪𝓼 𝓷𝓸𝓽 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶...:)
00:13 هییی نمی آمدیم تو دنیا بهتر بود 💔💔💔)
00:13 دلگیر از دست خداو بن ....💔💔🖤)
00:08 مثل دریا باش همان قدر بزرگ همان قدر دست نیافتنی️
00:08 خاطرات نباشن فراموشی آسونه...🦦
00:08 خاطرات نباشن فراموشی آسونه...🦦