00:05 «آدَمیٌ را صَبر بیایَد..........
00:05 «آدَمیٌ را صَبر بیایَد..........
00:15 قفلی زدم رو آهنگش خیلی خوبهههه.....
00:30 ....ولی خب غمگین بود🥲🤌🏻....
00:14 هرچه زخم بود از دوست بود نه از غریبه💔 مشابه ها
00:17 خوبی؟ ــــــــــــــــــــــــــــ
00:10
00:17 هعییییی غم ببین از ما چی ساخته😞🖤
00:08 و قسم به لحظه ای که حسین تمام هستیاش را داد :))🥲🖤
00:08 اگر شرط عشق جنون است بگذار ما را دیوانه حسین بخوانند :))🖤
00:12 ویدیو برای استوری. فالو=فالو
00:12 چیزایی که دخترا دوست دارن ولی نمیگن!
00:13 چرا واست ی غریبه شدم .
00:13 مثل سیگار نصفه افتادم در جهانی که پمپ بنزین بود…
00:21 تو از درون سینم قلب مرا ربودی تو
00:24 رفتی لا به لای ترکای دِلـم..
00:15 نکشتیم ولی زخمیه کل تنم.......
00:13 من چنانم ک محالست کسی حال مرا درک کند :/
00:10 رفیق خوب زیاده ، اما رفیق موندنی به غیر تز خودت کسی نیست !
00:19 هر چی کم سن تر بودیم خوشحال تر بودیم🥺💔🌹
00:11 کلیپ اهنگ غمگین🙂🖤........:))
00:08 این ادما خیلی ها فرق میزارن ادمیزاد
00:26 کلیپ عاشقانه.کلیپ غمگین.موزیک ویدیو.عشق .تنهایی .درد.
00:13 ................................
00:23 دیشب تو خواب دیدمت... :)))🥲💔
00:12 کلیپ.عاشقانه.درد.تنهایی.عشق یکطرفه.عاشقانه غمگین
00:23 بیا منه ببین با کله خوردم زمین 🚶🏻♀️💔
00:13 .انگآردآرمبَدکینهسَرتوو..
00:24 (: -