00:05 شاید خیلی قهر و آشتی کنیم ولی ی دفعه کنسلت میکنم 🤙😉
00:05 شاید خیلی قهر و آشتی کنیم ولی ی دفعه کنسلت میکنم 🤙😉
00:16 ولی این ترکیب واقعا خیلی خوبه..... :)🙂✨🤍
00:06 دل به انسان نبند که همه انسان نیستند
00:37 هر کی رد شد یه مشتی زد رو جسممون از تو انتظاری نداشتیم ( رفیق ) مشابه ها
00:13 پاک کردی ولی جاش موند ( رفیق نیمه راه)
00:09 ...............💔...............
00:18 .
00:15 .
00:13
00:18 عاشقانه و غمگین تنها و دلسرد ناراحت
00:09 استوری نوشته غمگین . . .💔
00:07 ماپشت هزاران لبخند خودمردهایم:)
00:12 . .
00:24 دختر بودن یعنی...................
00:10 استوری شاخ غمگین لایک کامنت یادتون نره
00:13 :/.............................
00:08 هیچ:)💔
00:28 چرا بقیه بدونِ ما میتونن ولی ما بدونِ اونا نمیتونیم؟
00:15 بعد رفتنش دیگه مثل قبل نیستم...
00:15 دلم خیلی برات تنگه همه کسمA🖤:)
00:13 گریم میگیره............🥀🥀🖤🖤
00:05 🖤🖤💔:::::::::::::::::::::::::)
00:10 هیچکس نمیتونع قلبت رو بشکنه جز همونی که تو قلبته:)
00:24 ♡ غمگین:(.......................
00:08
00:11 اون نفس منه .........................
00:30 نمیتونم بزارمت کنار...........
00:24 آخه هرکی رسید قلب ساده منو شکست🥀🖤😔H💔