00:09 تنها كه باشي خیلي چیزارو میفهمی . . !
00:09 تنها كه باشي خیلي چیزارو میفهمی . . !
00:15 بیا حالمو خوب کن چون میتونی!
00:23 ولی آدما رو به این نقطه نرسونید....:)
00:13 اگه بهم نیاز داری... مشابه ها
00:13 خوبی؟
00:28 مثل آخرش که همه میریم تو تابوت
00:06 وقتی میبینی آنلاینه اما پیام نمیده:)))
00:11 هیچ داستانی نمی تونه من رو به گریه بندازه🥹
00:10 آره هرکـی رفـته دیـگه برنـگشـته
00:25 بخاطر همین خودت بهم اسیب زدی؟
00:13 واقعا منطقیه ....❤️🔥💔❤️🩹🖤
00:15 اره (
00:19 ممکنه بمیرم نبینمت فردا..
00:54 فرق بین احساسات دخترا و پسرا:)
00:10 همه ی ما یک زمانی باب اسفنجی بودبم اما...:))💔
00:18 زیادی جدی میگیریا..:))
00:09 زندگی آسون نیست
00:07 مغرور نیستـــــــــــــم.......
00:15 عاشق کسی نشین که عاشقون نیست :))
00:29 فریادها را همه میشنوند هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است. بیصدا به یادتم..
00:21 ولی من هنوز نتونستم فراموشت کنم:)
00:15 کجایـــــی بابی دنیــام خرابه!
00:58 پیش چشمان رقییان خرابم کردی.... 🥲💔
00:11 //////////////////////////////
00:30 🖤..
00:12 دوباره واسم فیلم بازی کن...
00:18 خستـ ِتر از لـفظ خستـِ :) 🦋🚶🏻♀️✨
00:11 اهومم