00:18 کاش آدما به کسایی که دوسشون دارن برسن
00:18 کاش آدما به کسایی که دوسشون دارن برسن
00:22 قزین حرمتی وار لذتی یوخ..........
00:15 بدترین حالت موقعی که خودت خوب نیستی….:))
00:12 قلبم بعد تموم سختیا:)💔 مشابه ها
00:16 بدون گواهینامه نشستم پشت زندگی
00:14 کاشآدمااینجورینباشنهیچوقت...!🙃
00:21 حالا داره دنبالم میگرده.......
00:37 بـخون غَـزلِ خـداحافـظی رو....
00:04 فاجعه اونجاست که...
00:13 ..............................
00:23 دیشب داشتم خوابتو من میدیدم:))))
00:33 من از تمام دنیا شبی بریدم ....
00:40 بقرآن دوسش دارم:)
00:16 در نگاهت مانده چشمم، شاید از فکر سفر برگردی امشب🖤)
00:16 اسم فیلم؟
00:10 واقعا همه چیز خیلی خسته کننده شده^_^
00:24 معرفت داشتی تنهام نمیذاشتی🥺✨️
00:13 + ته خط میدونی کجاست؟ - جایی که وسط تفریحم حوصلت سر بره...!)
00:10 من برم،هیچ کس تنها نمیشه،بلکه خوشحالم میشه:)
00:20 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
00:42 ............................:)
00:28 سکوت بعضی ادما خیلی قشنگه💔💔❤️🔥
00:09 چیزی ندارممممممم🗿🤦♀️🤣......
00:19 🖤. هـــر. بـــژی. کـــورد. 🖤
01:09 انتخابم بوده رسما غلط:))))
00:23 اگه امروز اخرین روز زندگیت بود چه حسرتی همیشه واست میموند؟
00:08 تو نمیخواهی عزیزت بشوم زور ک نیست...
00:09 ولی قول موندنت هنوز تو صفحه ی چت هست