00:05 کاش یروز همتون بدون پرسیدن بفهمین چمونه درک کنید!
00:05 کاش یروز همتون بدون پرسیدن بفهمین چمونه درک کنید!
01:01 ماهم همینطور اختاپوس :))
00:44 کاشکی عاشق آدم درستی بشیم.... 🥺🖤
01:30 هر ثانیه این فیلم بغض داشت.... مشابه ها
00:11 چراهمشآنلاینی؟
00:24 :)🖤
00:21 درونگرا خودش واسه خودش دنیایی داره......!!🥲
00:14 لاشی خیلی زیاده............!:)
00:08 چرا اینقدر سرت تو گوشیه (:❤️🩹
00:08 رفیقی مثلش داری کپشن بنویس..🤌
00:27 :)
00:29 ))))))
01:06 ما دخترا رو به این نقطه نرسونید...💔
00:12 .................................
00:13 عشق چیه که اینقدر دردناکه 🖤
00:58 از قضا روزی اگر حاکم این شهر شوم... دوس داشتی لایک کن
00:24 قاضی دخترا تو تنهایشان جیغ میزنند❤️🩹🖤
00:39 این غمگین ترین حالت غمگین شدنه🎻🫀
00:18 آدما اگه خوب بودن که ما عاشق آهن نمی شدیم...🖤🖤
00:06 بهـ خودتـ افتخار کن بابت،...(:🥲
00:46 آدما میخوان کفرتو درارن🙃🙃🖤🥀
00:14 واقعا خنده داره این حرفا 😂😂😂😂
00:03 WE ᴬᴿᴱ ᴰᴱᴬᴰ ᴮᴱᴴᴵᴺᴰ ᴼᵁᴿ ᵀᴴᴼᵁˢᴬᴺᴰˢ ᴼᶠ ˢᴹᴵᴸᴱˢ
00:07 ...............................
00:08 ............................💔
01:06 ما دخترارو به جایی نرسونین که هم براتون گریه کنیم هم...
00:17 جوری که منتظر بود مادرش اونو انتخاب کنه:(((
00:11 سلامتی آخرین خدافظی که باهاتون کنم:(💔