00:19 بخاطراینکهاینقدرباورتداشتم....🖤
00:19 بخاطراینکهاینقدرباورتداشتم....🖤
00:13 غـــــــم و انـــــدوه ..........
00:16 فراموش کردنت یه آلزایمر قوی میخواد که من ندارم:)
00:11 برای همه دوستی بودم که خودم...:)🖤 مشابه ها
00:11 واقعا من همچیو تودلم نگه میدارم 👇
00:28 وایب صداشون:))))))))))))))))):
00:27 مهم نیست!
00:15 +قبرستون....:)))
00:14 ای ستاره ای ستاره پشت کدم ابری بیا که کار..🖤
00:06 تلخه اما حقیقته!
00:17 دیکه حالم با هیچی خوب نمیشه ......
00:14 . .
01:30 تاحالا سکانس مرگ جری رو دیده بودی ؟:))
00:28 دل دختررو چجور شکوندن😔💔متاسفم برا همچین ادمایی
01:21 گاهی درد باعث قوی بودنت میشه:)
00:05 تحملتون خیلی سخته
00:14 آره🙂💔 .
00:36 بله من عقلمو از دست دادم:
00:25 من اوین بارم بود کە بهت گفتم دوست دارم:)💔
00:29 از قویی بودن واقعا خستم..
00:50 جای خالی تو هیچکس پر نمیکنه حتی خودت💔
00:12 بزرگترین دروغ ما دخترا : نه خوبیم
00:07 ولی پدری که داشتم 💔:)))))))))
00:21 نمیتونم آدما رو به راحتی از توی زندگیم حذف کنم....
00:16 ولی بیایین این آهنگو دوباره ترند کنیم:)))
00:13 این روزا میگذرع این دردا فروکش میکنن:)
00:09 تموم شدن زندگیم.................
00:36 از هم جدا کردنمون:)