00:10 هیشکی موندنی نیست..همه یه روز از پیشمون میرن
00:10 هیشکی موندنی نیست..همه یه روز از پیشمون میرن
00:15 این دیگه خیلی بده خداییش..!:).
00:30 کیا موافق این کلیپن نظر بزارن......
00:15 بی عنوان.................................. مشابه ها
00:21 موسیقی تنها مکمل درد های ماست(:
00:30 تک و تنها بیمه نیرم مه غم خوار🙃❤️🩹
00:15 فقطاشکمیداند..
00:11 ................................
00:15 مــــــــــــــنتظرم خــــــدا بــــیا
00:10 غم هایم را نمیتوان شمرد ... بسیار است بسیار
00:08 ✦فکرمیکردیاونمنیمهایازوجودته✦
00:12 ٭چشامقرمزترازشاخهگل٭
00:12 سلامتیه شوتیا ....🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
00:27 شب خوبه برا ما اما............
00:36 میگن همه چی متقابله ولی کو؟؟!!
00:24 خدیااا این بود رسمش....! 🙂🖤🥂
00:27 « دُنیا کثیفه ، آدماش کثیف تر..! »️
00:30 دلم تنگ است برای کسی که.......
00:16 اٍنگِار کَه شَرِابَم اَزِ جاِمَم رفِتِ...((:
00:10 کاش دروغ هاتو یکم راس بود 🥀🎭
00:15 💔🙂🚶🏻♀️....................
00:16 زیر خاک انتن نمیده.......:(🥀!
00:07 مارو مشکلات سورپرایز میکنه:///
00:24 موهاش دریا بود🌊💔
00:15 سلامتی اون ک رفت بزنیم.🖤🥲❌🥂
00:33 دهه هشتادی یعنی درد...غم...غیرت
00:14 بدترین حس اینه بفهمی دیگه کسی جز خودت هواتو نداره🙂✅️
00:11 ✦ کهبهشمیگفتمبلادی ✦