00:16 نبابا منظورم فقط حیووناس...
00:16 نبابا منظورم فقط حیووناس...
00:42 خوشی دورمون زد بلا دورمون گشت..:)
00:13 غمگین داخل سینه باشد بهتر اس😔😔
00:13 ولی نجاتت داد.. مشابه ها
00:08 بدون عنوان..!
00:55 آب و اتیش هم کنار هم قرار میکیرن اگر عشق باشه
00:18 هعییی............ 🥀🥺!!!!!!!!
00:23 غــــم آدم مــــحـــرم میــخواد:) 🖤
00:33 روزای خوبت بگو کجا رفت...
00:43 🖤...............................؟..........
00:41 حالی که الان دارم تاسیانِ....🥲R
00:07 قضاوتکارخداستکهازهمهچیزباخبره🥀👋
00:07 𝐙𝐚𝐝𝐞𝐲𝐞 𝐆𝐡𝐚𝐦 ⇠ سـَرـبازِ وَـطَن 🖤
00:32 اولیننننن قرارمون....،،،،،.،،.،،،،،
00:18 طاقتش ندارم.............🖤💔😔
00:10 🖤.............................🖤
00:24 هعییییی💔 😅
00:26 وقتی قاسم میخونه🥲 💔
00:48 وقتی میگن همه چی شده پول پول پول:)
00:10 دلم میمونه پیشت.
00:07 وای از بلا تکلیفی. ،. ،
00:41 ...............،،🫠💔،،...............
00:23 🧡✨
00:08
00:33 ایرانم داره نابود میشه 😓😓🖤🖤
00:24 چقدر پیر شدیم این چند سال.🤏🥃
00:19 ..............................
00:13 ..............................