00:13 سنی قلبیم نن گزدیریپ هر آن ...
00:13 سنی قلبیم نن گزدیریپ هر آن ...
00:12 من داشتم به خودم اطمینان
00:40 یه دردهایی مال خود ادمه.......
00:06 ...........................................ِلل مشابه ها
00:06 هیچکس نمیتونه خونهی تورو بهم بریزه، مگه اینکه خودت بهش کلید داده
00:10 ماه به آرامی از زمین دور میشود
00:08 🖤
00:10 ...........ممدبراسوم..........
00:13 .....................🖤🌊 بعد تو
00:19 .....
00:26 .......مرگارزویماست.........
00:16 در دنیایی دیگر ، حتی اگر گلوله هم بودی باز هم به سمتم بیا:)N
00:19 هر شب منو دل تنگیام❤️🔥...
00:24 میگذره درس میشه،قلبت نترس میشه...
00:19 اون موقع که من بابا نداشتم کجا بودی🚬
00:10 ♡.............................
00:19 همش تو فکرمه بزارم برم...
00:16 (: .
00:23 دلم من هواتو کرده کاش از همون اول نبودی 💔🚶 کاش
00:12 و در نهایت هیچکس نمیتواند. 🤧💔
00:08 .....دختریکهدوسشدارم.......
00:10 من داشتم سعی میکردم شاد باشم اما...
00:22 شاید لیاقتت بیشتر بود🙇🏿♀️🖤
00:16 ..............................
00:14 بزار حدص بزنم؟................
00:05 اگه توام حالت خوب نیست این پستو لایک کن.
00:17 همه جا دارمت الی کنارم .
00:14 خدایا وقتی میدونستی انقدر زجر میکشیم! چرا مارو آفریدی!؟!