00:18 کجایی ؟..................... ......
00:18 کجایی ؟..................... ......
00:10 دلمو جوری شکستی که از عشق حالم بهم میخوره
00:05 چوخدانـ اولموشمـ خبـریم یوخدیـ...
00:03 دست بالای دست بسیار است این مثال یادت باشه مشابه ها
00:08 هم قد این غم نیستم .... .
00:17 دهه هشتاد ینی به خاطر آینده نامعلوم از دوست داشتن کسی بترسی :)💔
00:05 گاهی بخدا گفتن غم ها شدنی نیست ..
00:14 ..........
00:06 یعنی اوج قدرت...... 🫤💔....!!
00:30 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
00:09 یروز مثل سگ پشیمون میشی....!))
00:12 درد خیانت واسه اینه ک از سمت دشمنت نیس
00:11 بیا...........................
00:06 چی بگم والا گفتنی نیس بنگارید چه با عصاب روان آدم میکنید
00:09 ســـــــاده امــــا غمگیــن🙂💔
00:11 از جمله (چه خوب هستی )به«برو خوشبخت بشی»رسیدم
00:10 کلیپ غمگین با اهنگ ترکی سیاه و سفید
00:10 چقدر حرف تو گلوی من.............
00:19 مراقب قلب هامون نبودیم هرکی امد زد شکست💔🖤
00:12 پروانه پر زد ....
00:15 بچه که بودم غم بود ولی کم بود هی
00:13 حرفایی که میزدی رو یادمه:)! 💔
00:07 میگند میگذره، ولی .
00:09 عنوانی نیست حرفش حق است 🖤🚶🏻♂️
00:10
00:08 با من از قوی بودن حرف نزن:))))
00:16 همیشه میگفتی مرگ ما را جدا میکند
00:15 تنهایی بدون تو بدم میاد.......