00:15 //////////////////////////////
00:15 //////////////////////////////
00:21 ..............................
00:11 نمیدونم چرا ولی احساس میکنم اصلا از زندگیم لذتی نمیبرم
00:11 غمگین دخترانه و دل شکسته#تنهایی مشابه ها
00:09 شکست خوردن یه واقعیتع ک تغییر توش پیدا نمیشع:)
00:36 بی وفا شدیم شکایت کردند با وفا شدیم خیانت:) 🙃
00:13 ... .
00:23 ولی زیادی واقعیت داشت.........
00:54 🥲 🥲
00:18 ^^ عنوانی ندارم ^^
00:50 پیر مرد چه غمی داره🖤 ..............
00:13 بدترین حس و اوج غم............
00:25 .........😓😓🥲🖤................
00:12 ❖فراموشمیشویگوییکههرگزنبودهای! 💔
00:15 دمای قلب همیشه زیر صفر🫀😪::::::::
00:45 امشب تولدته من قلبم خوشحاله:))
00:18 و تمام ماجرا همین است،من جز من هیچ ندارد..
00:09 هیچکس به مشکلاتم احتیاجی نداره ………. .
00:19 روزگار بزن که هر سازی بزنی مجبوریم باهات برقصیم
00:10 ................................
00:51 از دست دادن تو برایم سخت تر از هرچیزی بود💔🥀
00:28 مثلاً برگردی بگی دوست دارم🖤💔
00:23 بهتر از این بهت میدم ههههه:)🥀💔
00:10 تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبته..!🖤💯
00:07 اگر واقعا عاشق کسی هستین .....
00:25 دلم حالش بده 🖤
00:14 🥱 🖤
00:13 ♤غم♤____ ممکنه برگردی؟ ___🥀🖤