00:18 بال بال نزن:).................
00:18 بال بال نزن:).................
00:10 اونکه لایق منه با منه اونکی لیاقت نداره با همه 🍂
00:24 دل کیا گیره تسلیت میگم غم اخرشون باشه
00:08 ...........................💔💔 مشابه ها
00:06 من بدون تو نمیتونم چرا نمیفهمی ؟!):
00:08 ...............
00:30 پس حواست باشه که کیا رو به زندگیت راه میدی!!
00:21 گاهی می رودو زندگی نابود میشود..
00:31 همه پسرا شدن دختر باز ما دخترا شدیم ماشین باز 🤞🤞🤞🤞❤️❤️💙♥️💖💜
00:27 دلتنگی هرروز قلبم را میسوزاند🖤🖤😞😓
00:25
00:33 .نبودنن .سیاست .بلد......💔.🥀
00:29 بعضی وقتا سکوت خودش کلی حرفه...:)🖤
00:22 خستم از این همه کشیدن.........
00:15 بزرگ شدیم و ؛شادی هایمان در کودکی جا ماند...🤍💔
00:09 سخنی نیست چون حقیقیست !
00:08 #شکست_خورده_خودکشی_مرگ_خسته شدن
00:47 نبخش / بزار یاد بگیرن اشتباه نکن:) حرف طلایی از مدگل
00:15 یک غم را برای نابودی هزاران شادی کافیست 🚶🏻♂️
00:11 ⸤ زنـבگی، ב؋ـتر شعریست پر از شاבے و غم.⸣
00:28 درست دراومدن پیشگویی مامانا خیلی درد داره :))
00:05 حکایت خیلیاس💔؛
00:05 🪐
00:10 درد ناک تر از چوب خدا اعتماد به خلق خداست..) ♡
00:14 معنی این آهنگ تا ابد حق میمونه:)
00:17 همین الانشم شکسته 🙂🖤💔✌️💔🖤
00:13 غمیگنم چون ولم کرد با اینکه من برای عشقش طب کردم
00:34 همشآمارهو اسمدورم میخاستمآرامشوحسکنم شبابالشوباتنصفکنم...