00:52 و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید......
00:52 و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید......
00:38 همه توی خواب مارو منم بفکر🥲💔
00:17 قلبم تیر میکشه تیکه تیکه تیغ میکشح⛓🍷
00:15 برا هرلحظه دلتنگیم نمیتونم بش تکس بدم آرومم کنح🙂💔 مشابه ها
00:19 دل پره درده من آرزوم مرگه...🖤💔
00:12 تو کامنت هایی این پست به اندازه ای دردی ک داری استیکر خنده بزار...😂😂🖤
00:13 غمیگنم چون ولم کرد با اینکه من برای عشقش طب کردم
00:09 ..............................
00:19 دلـم تـنـگ شـده واسـه بـام تـهـران
00:15 :)💔
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست
00:05 💔🚶🏼♀️
00:13 ..............................
00:16 غم گرفته دوباره صدامو 🙃
00:16 تو بگو بهشت کدومه اصن تو این زمونه بهشت کجا بود👩🦯🕳️
00:27 طبگوبهشتکدومه؟!...........
00:08 ضربه ای که با حرفاشون خوردیم 💔💔
00:24 ....خودم تنها ، تنها دلم...:))
00:13 تنها و تنها فقط و فقط خودم و خودم🗡
00:10 به زندگیم گند زدش........ 💔🥀
00:14 کاش اصلا هیچ غمی در این دنیای فانی وجود نداشت...... :) 💔
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤
00:08 متاسفانه راس میگه..............
00:07 .....................................
00:26 شدی درد بی دلیل:))))))))))))) 🖤
00:21
00:05 خدا همه مارا را رحمت کند 🥲🤝🖤
00:12 دیَگُِِّه !بًُِروَّ کهِِ قِیدِتوُِ زَدَم