00:43 عاشقی تو، عاشقی................
00:43 عاشقی تو، عاشقی................
00:10 . :
00:18 #غمگین #ويترين #فیلم #ساده #اکسپلورر
00:17 چقدر تنها شدیم که دردامونو تو دیوار مجازی مینویسیم -!💔 مشابه ها
00:25 نیمهـ شبـ مستـ کنمـ دلـ را بـ دریـا بزنمـ..!:)
00:09 اون روز بدترین روز زندگیم بود....💔
00:15 هـــــــــــــــعـــــــــــــی
00:09 غمممممممممممممممممممممممممممممممممم
00:11 برای افراد غمگین توصیه می شود،
01:30 در خیالات خودم،در زیر بارانی که نیست...
00:15 وایب صداش معرکه اس........🥺🌝
00:13 درك كردم اين متنو با تموم وجودم!
00:52 سخته هیچ حسی نداشته باشی ولی بخندی…:)
00:10 قلب سیاه . رگای سنگی...........
00:55 اخه درسته چرا اخه من دوست دارم
00:07 دوستان دعا کنید بمیرم هیس فقط دعا کن
00:30 راضی نبودم خب شد شد نشد نداریم....):
00:13 خودم دیگه حاجی حوصله ندارم خسته ام
00:15 . . .
00:08 غمهای روزگار برده از دل لذت جوانی را 🥺
00:30 "تو رو به اون ک که آفریده میدمت✨🥲"
00:07 بهترین لحظه های زندگیم:لحظه ی با تو بودن....
00:26 اما من از اول قدرشو میدونستم قبل از اینکه از دستش بدم
00:22 نصف شب در حال نابودی این آهنگ پخش میشه...
00:06 :)). .
00:05 اتاقش بوی خودکشی میداد...چشاش بوی اشک
00:15 خدایا دیدی چیکار کرد ..؟!😪🤕 .
00:17 از هیچ کس انتظار نداشته باش😔🖤