00:29 همه دخترا تو بچگی با عروسک بازی میکردم اما من با گازو ترمز ماشین
00:29 همه دخترا تو بچگی با عروسک بازی میکردم اما من با گازو ترمز ماشین
00:16 تا فهمید دلبستممممممممممممممممم
00:11 فقط نفس میکشیم اسمشو نزار زندگی
00:05 یک شب رها خواهمکرداین جهانه پراز اضطرابم را😞💔 مشابه ها
00:10 🥲 میترسم🥲
00:15 من فهمیدم بدون ت الان واقعا بهترم
00:30 دلتنگم واسه بچگیام واسه روزایی که نمیدونستم چه بلایی قراره سرم بیاد
00:07 آن که میخندد غمش بی انتهاست!(:
00:12
00:14 #جدایی🚶♀️......................
00:22 بغلم کن بغل کن روحمو که خستســــــــ
00:08 میخندید اما....................
00:13 چرا غم میخوری...
00:12 من یه همچین ادمی میخوام , اره:)
00:10 #‹ در خود بجوی مرهم و داروی خویشتن : )!💙'🌧' ›
00:50 (((((((((((((((((((((((((((((((((:
00:09 ................................
00:08 غمگین🖤🥲
00:30 امـشـو پـرسـتـاریـم کـــــو:))
00:15 تو بیخیالی ولی من..هعی بارون و تهران..
00:08 ما که تو این دنیا به چیزی نرسیدیم توام روش دلبرر
00:07 قبول دارید که نسل ما غمگین ترین نسل با خنده های فیک بود ؟! 👌🏻💔
00:09 A sad video about loneliness that those who are alone are also strong
00:08 باز اون حرفارو میزدین؟!:))))))
00:26
00:18 دلتنگ که شدی میفهمی شب آغاز دردی ست بی درمان...
00:05 اسمش بی خوابی نیستت...........
00:10 مظلوم ترین آدم اونی که..........