00:10 غم هایم را نمیتوان شمرد ... بسیار است بسیار
00:10 غم هایم را نمیتوان شمرد ... بسیار است بسیار
00:44 وای صداش چقد قشنگه :: .......
00:19 فقط گریه کردم و نتونستم بخندم:))💔
00:13 پست غمگین..................🚶🚷🚬 مشابه ها
00:13 گل من میرمو قلبم همیشه میمو
00:06 از مرگ هم دردناک تر....!!!!...
00:11 هه !خش بختی چیع؟؟؟...
00:22 دل ا ننه بابا ا رفیق حتی ا وطنت سیره:)🚶🏼♀️
00:24 میخوای برات گریه کنم ها.......(:
00:15 ............🖤🖤🖤.. .........
00:07 تو منو ناراحت کردی ولی من گفتم ببخشید!؟
00:15 فیلم های غمگین فالو کنید و دنبال کنید
00:15 شب بود 😅🥺 شمع بود .........
00:17 ߊࡅ߭ܭَߊܝ ܢ̣ܫࡎ߭يߊ ܩيߊࡍ تو زندگیت
00:14 در ما غمی به وسعت در یا نشسته
00:18 ............................. 😔❤
00:07 وقتی اشک یکیو در میارین مواظب باشین قاطی اشکاش از چشاش نیوفتی
00:10 اینم یه نصیحت دیگه خیلی مهمه جدی بگیرید:)
00:17 مرگ درمانیست برای اتمام درد زندگی … و اکنون ، درمانم ارزوست …🖤🥀🕸
00:14 قول میدم این ریمیکس رو سیو کنی 😍🥹
00:13 بیب من تهشو دیدم امشب:).......
00:09 #خیلی خیلی زود بود ...🖤🚶🏻♀️
00:15 با من از عشقت حرف نزم نزن نزن.
00:07 :( 🥲
00:19 چته رفیق عاشق من... چرا سراغ اونکه رفتیو بازم میگیری
00:14 :(
00:08 از یــه جایــی به بعد دیگــه دلـــمـو نمیگـیره
00:09 تنهای بهتر از عشق های دوهفته ای