00:08 غمش آدمو میکُشه آخههه 💔......
00:08 غمش آدمو میکُشه آخههه 💔......
00:28 دیروز دیگو ژوتا در سانحه ی رانندگی جانش را از دست داد
00:15 غم گین چشم برای کسایی که خیلی غمسجن هستن
00:15 مشابه ها
00:19 هم
00:10 که زود مرد شدم دنیاس دیگه همین خواست برام .
00:15 سیاهترینlove🥷💔
00:58 باحال ترین فیلمی که تاحالا دیدم:)
00:09 🚶🏿....
00:10 میدونی........بدترین حس دنیاست؛
00:16 هیچ کس به اندازه خانواده نمیتونه روح و روانت رو نابود کنه:)🫠💔
00:17 همهچیز میگذرد، اما همهچیز فراموش نمیشود.
00:07 هعی.... /:
00:15 خدایا...به دل نگیری هاiiدنیات یه ذره هم قشنگ نبود 🥀😔💔
00:26 شدی انگشت نما !. (اسمت) بدتر از فحش برام!
00:09 من و مردم مثل من دلشون برا تنها کسی که همرنگشون بود ولی رفت تنگ شده
00:10
00:24 یهــو شُــدی هَمــه یِ زندگیـــم…
00:10 دلم واست تنگ شده ولی اگه بی من خوشی گور بابای دل من 💔🖤
00:29 من تاریک تاریکم.................
00:36 اگر تیغ رو قلبت زدن و رفتن لایکو بزن
00:27 بعد رفتن تو ...دیگه هیچی مث قبل نشد ❤️🩹🥹:
00:07 وقتی یادت میاد کودکی خوبی هم نداشتی
00:33 سخت میگذره مسافری در ملک ییگا نه
00:11 به ما رسید شد حکمت
00:10 و اینک حقیقت تلخِ.............
00:31 اگه بری، بعد من خیلی تنها میشی 🙂
00:27 سیاهه سیاهه دنیای رنگیم....:)🖤