00:23 چرا از همه دوری میکنی......🙃
00:23 چرا از همه دوری میکنی......🙃
00:22 بیو زیبا 🥲......................
00:07 خیلی حق بود💔...................
00:09 نفرین ب جهانی ک غمش برای ما میرسد:( مشابه ها
00:14 جدایی غمگین ...
00:13 تو جوانی شدم روانی........🖤🖤
00:21 من برا تو میزنه قلبم چرا با من بدی؟!
00:11 . .
00:12 دلی که پره درده جایی واسه آرزو کردن نداره
00:12 غم اگر ماه بود : -خرداد))))
00:45 𝒄𝒍𝒊𝒑 ♥️✨:
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:18 (`:بزرگ شدم و تو تنم وحشتع هنوز🥲🖤:`)
00:15 شب بود 😅🥺 شمع بود .........
00:20 کلیپ دپ عاشقانه مود غمگین دپرس لاو
00:24 مــورفــیـنم شــده عــکســاتــ...
00:11 🥲🖤٠٠٠٠٠. ٠
00:12 میام و از دور یواشکی نگات میکنم...🙂
00:15 عیبی نیی تجربه شد. ً
00:15 عاشقانه_دلتنگی_خودهش_عشق منه_هی
00:23 کم کم داری از یادم میری یار بی وفام
00:16 ولی فریادش دلمو سوزوند😔💔⛓️..
00:13 ................................
00:15 نگاه به چهره خندان نکن! آنگه میخندد غمش بی انتهاست..
00:11 🖤🥀
00:18 بعد تو اصن باورون نمی یاد؛)🖤💤
00:17 :)
00:15 اگه عاشقی خلافه قاضی خو مه خلافکار بوم قاضی