00:14 چیزی ندارم بگم فقط میتونم بگم حق:)
00:14 چیزی ندارم بگم فقط میتونم بگم حق:)
00:39 ولی جوریکه دخترهه آهنگو با تمام وجودش حس کرد(:
01:05 اگر اینجوری هستی میتونی با من حرف بزنی راجبش:)
00:27 مشابه ها
00:03 وقتی اشک آدما موقع تعریف کردن یه چیزی در میاد..
00:07 من وسط دريا داشتم واسه چيزي كه …….! :)🫧🚬
00:06 اما عادت کردم......
00:57 خودکشی مرگ قشنگیس که به آن فکر میکنم🪽🙂↕️
00:19 ای کاش روزی برسه که مرگمو با چشمای خوشگلت ببینی:)🖤🙂
00:14 خـاطـرتـ :)💔
00:47 🥀Vururken rastlayınca kendime durdum
00:09 اگه یه کتاب بنویسی در مورد کسی که عاشقش بودی ولی بهش نرسیدی
00:09 روزگار ما به سنگینی و مدهوشی گذشت.
00:05 فدای داش گلم بشم من😔🫂
00:15 آهنگی که موجب خودکشی خیلی ها شد سم😂😂😂
00:10 فکت: دخترا فقط واسه یه پسر اینجوری گریه میکنند
00:10 👌💙
00:53 :)
00:12 وضعیت معلم ها بعد از بازگشایی مدارس😂
00:25 هعیییییییی روزگارررررررررررررر
00:08 حاجیمااَگهبِمیریمممُردنمُدمیشه!!
00:15 اونا عاشق هم بودن،اما عاشقی بلد نبودن.....🖤ツ
00:09 |ازدستدادم..|
00:10 بدون عنوان 💔🚶♀️
00:39 هَرروزمیکنَمقولآموتِکرآر؛
00:18 اره هیچکس اهمیت نمیده پس بیخی رفیق....!
00:10 |نمیشه:) |`. ؛
00:18 .......................)) 🌼🌱