02:00 چطور پپسی و امثالش به جیب اسرائیل میره مگه ایرانی نیست؟
02:00 چطور پپسی و امثالش به جیب اسرائیل میره مگه ایرانی نیست؟
00:36 نه به کالای اسرائیلی
03:44 {سازش نمی کنیم با دشمن} : )
00:18 گفتگو کنیم ؟- 😏 مشابه ها
00:35 ما بدجور دلمون میگیره💔💔💔
00:08 لازمهٔ مبارزه با ظلم این است که...🤝🤍
02:06 برای آزادی
00:21 فلسطین؛ قلب تپنده ی انسانیت❤️🩹