00:13 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی:)
00:13 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی:)
00:09 دیدی چجوری رفتم منی که میدادم شا رگ برات ...
00:30 کلیپ دپ ____حمایت کنین از پست جدیدمون
00:16 گفتی برو که مثل تو ریخته برام:)/ مشابه ها
00:10 همیشه پیشت میمونم ...قول:)🔥🤍
00:13 شاد بودن هنره وگرنه „هیچ دلی بی غم نیست🫀🖤
00:15 دخترانه غمگین
00:14 یادتع می گفتی بدون من نمی تونی عا هعی... 😞💔🚶🏼♀️
00:08 چون با همه ی وجودم دوسش داشتم......
00:16 Elin: نبود ت مرگ فرداس :)🔫🙂¡
00:34 کنارم. زدی ک تلخم کنی ...👩🏼🦯💔
00:06 قصهء کوتاه ما به پایان رسید ...
00:08 غمگین
00:14 دیـد عـاشـقـ چـشـاشـ شدمـ رفـ💔😮💨
00:14 اگه دوست داشت نمیرفت..💔
00:04 دیدم اهمیتی نمیدی منم ابرازش نکردم....
00:16 دیوانه منم که میدانم محالی ، و باز میخواهمت...!😅💔
00:23 بدون شرح بهتره
00:15 هنوز دوســـــــ❣️ش داری ،مگه نهـــــ💔ــــــ؟
00:10 نمیخواستم جاشم ب زور تو قلبت💔🚬
00:09 ..............................
00:25 مگــه مــیشه تو رو یادمـ بـرهـ:)✨💜
00:09 کیه ک این روزا گوشی دستش نباشه
00:04 منم مجبور نیستم تلاش کنم.......:)
00:10 همه تک تک دخترا ذاتشون اینه اول وابستت میکنن بعد ولت میکنن)
00:08 گریه چیه مشتی؟دارم بندری میزنم
00:08 فکر کردی من ترکت کردم :))¿🍷🕸️✨
00:13 بی تو حرفام بزنم واسع کی 🥺🚶🏼♀️💔