00:13 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:13 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:22 آدم یکباربیشترعمرنمیکنه پس هیچ وقت بیخیال کسی ک دوسش داری نشو♡☆
00:14 کیانام،من تنهام ولی قوی هستم🌚⚡️
00:14 چشمات کاری ک میکرد با من هیچ ساقی نمیکرد!#چشم_رنگیم♡︎:) مشابه ها
00:15 تتلو !!!
00:14 *♡🙃🙂برای کسی دوسش دارم🙃🙂♡*
00:47 پخش و پلا ، توی ذهن منی :) 🖤️
00:10 اوج دوست داشتن اونجاس که از چشم های همیدیگه.......
00:09 عاشقانه های عشقولانه طوری.....
00:12 ❤ و بودنت ... برای من ... ❤
00:15 عشق چه ی روزه چه صد روزه( باید دوسش داشی باشی دوست داشته باشه)
00:15 بـفـرسـ بـراے عـشـقـتـ تـا خـوشـحـالـ شـعـ✓
00:12 بهغرورم،باغرورت؛
00:17 🖤ـــــﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩـ♡ـﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩــ
00:13 تلخی دوی قهر برا چی واسه تو میدم همه چی♥m♥
00:14 بقیه عمرمو واسه دوست داشتن تو میگذرونم 😉😉
00:36 خداحافظ ماه قشنگم..........🥀🪐
00:03 فقط حرف زدن با تو میتونه حالمو خوب کنه :)
00:19 امیدوارم هیچ وقت این ویدیو رو درک نکنید🤍🖤🥹
00:11 کلیپ عاشقانه # عشقتو تک کن# براش بفرس
00:37 تو حرف میزنی و من گوش میدم (:🤍
00:26 ۱۰ سال هم بگذره، وایبی که این کلیپ داره رو نمیتونم توصیف کنم🥰
00:10 چرا خوبان زود میمیرند خدااااااااا
00:10 نمیتونم تحمل کنم دوریتو........
00:17 .I love you من باید عاشقت باشم
00:30 طُ تنها دݪیݪ زندـہ بودنمۍ دلبر
00:06 روبیکا.omid ehsani0 ❤️❤️❤️❤️❤️
00:09 عاشق شدن چه حالی داره.....🥹💕