00:13 مَـن همـــونم که بــرات میــمیرم🥀
00:13 مَـن همـــونم که بــرات میــمیرم🥀
00:25 یادمه دقیقا شب دعوامون...:))
00:06 چه کیوته ...🙂♥️
00:23 اما لیلی بی مجنونش دق میکنه:)) مشابه ها
00:15 چیزی که هرگز نتونستم بهش برسم:
00:08 ..............................
00:22 خیال نمیکردم یه روز عاشقت بشم❤️p❤️
00:16 جز ت کسیو نیسم اخه دنیا مگ یدونه از ت بیشتر دارعع_-
00:51 حالا من یه آرزو دارم تو سینه 💔🥀
00:41 ولی بغل این دوتا>>>>
00:05 هعی کاش میشد تو خواب نبود واقعی بود:)
00:15 هنـوز یادتـه ....................
01:17 عالیه که من باهاش گریه کنم یا نه ؟؟؟
00:18 ..........................................
00:21 .
00:28 شروع اصلی جملم تو بودی………..🥹❤️
00:05 ‹ یه لبخندش می ارزه به همتون : )!♥️'🫂 ›
00:21 .
00:33 حق تر از این نداشتیم و نداریم و نخواهیم داشت
00:11 میدونی عاشقی و اینم میدونی ک مث بقیع ولت میکنع(((:
00:14 عاشق این آهنگ هومنم💞🌚💟::::::
00:09 ایـنـ اشـتـیـاقـیـ کـهـ مـرا نـگـهـ داشـتـ طـ بــودیـ❤️🔥💫💜
00:59 *************************************************
00:23 هعی.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،
00:47 اون قشنگترین خاطرمه:)))))))
00:23 نرو که رفتنت غمو میزاره تو دلم💔
00:13 من اینطوری دوسش دارم............
00:18 بعضی از "عطر ها" نبض دارند....