00:25 مهسا و شیما دخترای بهشتی......
00:25 مهسا و شیما دخترای بهشتی......
00:44 بازم مهسا و شیما دختران بهشتی....
00:16 برام مهم نیست راجبم چی فکر میکنید🎀😔
00:55 قشنگ ترین..::::::::::::::::::::: مشابه ها
01:00 چقدر قشنگ پیانو میزنه ایننننننن
01:30 کدوم گروه ؟؟ . . . .
00:05 ولی مادر هم هس.................
00:11 اهنگش و تو پست بعدی میزارم .
00:40 قسمت نمیشه اینبار😂💔
01:19 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:25 هعییی :))))) :
00:23 🖤💓>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:46 🖤:)
00:25 آبان🦂یوهوووهووو؛شما چ ماهی هستین؟
00:21 حرف حقی ک یاس گفـــــــــــــــــ
00:13 بنظرم حامیم از همه ی دامادها بهتر میرقصه
00:12 ترفند کشیده کردن دست یک ترفند برای دختر ها
00:15 مود من تو رابطه به روایت فیلم🫶🏾🫢
00:16 وقتی بدونمیکاپم خوشگلی🥰🥰🥰🥰
00:31 کیا طرفدار حامیم هستن؟؟؟ من خودم هستم
00:15 قَبولـش کـردم..
00:37 تــو رفــتــی دگـــر مـــاه و آیــیــنــه ....
00:28 هر چی ببینید بازم کمه🥲
00:17 از هــمــتــون مــتــنــفــرم💔🖤💔
01:30 خیلی قشنگ بود
00:05 ولی من حتی نمیدونم دعوامون سر چی بود؛🙂💔
00:15 ولی به بچه حسودیم شد🙁💔😂
01:09 محو صدای خواننده بودم تا اینکه گیتاریست شروع به خوندن کرد