00:07 من که آدم نیستم راحت باشین..:)!
00:07 من که آدم نیستم راحت باشین..:)!
00:10 تو بهتر از منو پیدا نمیکنی.
00:28 تقصیر تو نیست من خیلی وابستت شدم:))
00:15 دارکه ها دل کندن............تت مشابه ها
00:43 چه جنایتی از این بالاتر که انسان زجه های قلبش را نادیده بگیرد
00:28 کلیپ غمگین بفرس برا اونی که ولت کرده
00:19 کلیپ برای دل شکستهها🥲
00:07 میترسیدم ازش دور بشم :)🙂🖤🖤💔
00:12 ...چون حسرت چیز خوبی نیست:))))
00:10 Pov
00:11 گاهی اوقات از همه چی خسته ای حتی خودت... (: 🖤🖇
00:05 دپ طوری دپ دپ دپ دپ دپ دپ دپ دپ
00:06 من واسه خیلیا صَدَمو گذاشتم ولی اونا فقط صَدَمِه زدن:)))
00:10 اینقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه
00:15 چرا عوض شدم؟!
00:07 مثل شیشه باش اگه شکستنت ،ببرشون
00:10 دِلَت جایِ دِگَر بـود و غَمَت کُـنجِ دِل مـا🙂❤️🩹
00:15 :')......
00:07 بیگناه، ولی همیشه محکوم🖤 ...!
00:06 تو هم روش دلبر... 💔....))))))
00:12 آقای قاضی دلم میخاد حرفامو ب یکی بگم ولی من کسیو ندارم:((
00:11 یه اجرم تو پرت کن............):
00:23 دپ ادیت🖤🖇🌝 ،،
00:09 شـاد بـود.. من اونـجا بودم🙂❤️🩹
00:50 دیگ از هر نظر تنهام حتی عشق آهنیم هم تنهام گذاش💔🚶
00:27 طبگوبهشتکدومه؟!...........
00:37 موزیک ویدیو سریال خواهران و برادران
00:13 دور همیم ولی جات خالیه میپرسن چته؟میگم حالم عالیه❤️🩹