00:25 همیشه بر آن بودم ک دلی را نشکنم..
00:25 همیشه بر آن بودم ک دلی را نشکنم..
00:12 .................... 🖤🖤🫤🥺ـ
00:13 کجایی بگو الان ممکنه بمیرم و نبینمت...
00:13 دپ_کسی چ میدونه من چ میکشم کسی چ درکم میکنه اخه🙃🖤 مشابه ها
00:23 بهرگباربستیمنو:)))))🙂❤️🩹
00:25 تو بد میکردی حالمو چه بودی چه نبودی.
00:19 ،،،،،طططژژژییبالببتتلبلالبباتلبل
00:16 بازم معرف داشت بهونه نیاورد..🍷
00:15 دیدی دلشوره هام بیجا نبودن🥺💔
00:20 همیشه اهنگ های شروین حالمون رو درک میکنه!..
00:14 هــی چقــدر دلــم ســرده رفتـی که برنمیــگرده
00:19 با من از نمیشه حرف نزن چون کارتونهایی که من دیدم نمیشه نداشت:
00:11 دلت کجا گیره.......؟(: :)
00:12 عشقمون باختی.........!!!!!!!!!
00:14 من همون بچم ک متنفرعه از غم ولی....🥀💔
00:32 بگو چرا چیشد یـه شب؟ زدی زیر ارامشم...💔👩🏻🦯
00:09 دوصِشـ دالَمــ:)...................
00:09 چرا با من بدی...........)))))!
00:15 ..................... 💔💔..:)
00:16 گاهی نمیشه دست از دوست داشتن )
00:10 این منم😂 . .. . . . . . . .. . . . .
00:15 اگه عاشقی خلافه قاضی خو مه خلافکار بوم قاضی
00:11 درسته گذاشتی رفتی یهو از سنگ شدی:)
00:11 بخند تا دنیا ب روت بخنده چون این دشمنات رو ناراحت میکنه
00:16 شب که میشه این دل من.........!
00:15 هَرکیٓ حالموُ پُرسید بگوُ…:)))
00:12 . ....
00:22 با من هیچکس مهربون نبود........