00:11 ﺩﺳﺗ ﻣﻧ ﻧﻳﺳﺗ ﺩﺳﺗ ﺳﺭﻧﻭﺷﺗﻫ ﺑﺩ ﻧﻭﺷﺗﻫ....!🖤
00:11 ﺩﺳﺗ ﻣﻧ ﻧﻳﺳﺗ ﺩﺳﺗ ﺳﺭﻧﻭﺷﺗﻫ ﺑﺩ ﻧﻭﺷﺗﻫ....!🖤
00:16 باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند🙂💔
00:12 باشه،توبردیعزیزکم!
00:08 ولیهنوزمدوسشدارمجالبه مشابه ها
00:20 خوش به حال کسی که این کلیپ رو درک نمیکنه🙂❤️🩹
00:15 شدی برام تمام زندگی هر لحظه به فکرت بودنH🫀
00:17 یه دوست داشتن سادس حرف دل من ....
00:16 تا فهمید دلبستممممممممممممممممم
00:05 حق . . . . !
00:07 👩🏻🦯 💤
00:17 بد باش خوبا فراموش میشن):☆♡...
00:20 ولیـ تو بد میکردیـ خال منو چه بودی چه نبودی
00:15 پیر کردی دختری که برات بچگی میکرد نازارگم💔🥀
00:19 کاش از همون اول نمیخندیدی!🙂💔
00:11 خـسـتـمـ از خـاطـراتـ مـونـدگـارتـ🖤:)
00:12 هعی..............................
00:12 یا جا نوشته بود: .
00:26 ? Belki şimdi başka birisiyle düşündün mü hiç
00:32 بگو چرا چیشد یه شب؟؟؟
00:08 ••••••••••••••♡••••••••••••••••
00:11 به قلبم بدهکاری. . .🖤
00:25 من قلبمو از دست دادم...... 🖤💔
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:24 پسرااااا. دخترااااا.
01:02 تو تنهاییت میوفتی یاد من یه روز...
00:33 حسی که این روزا دارم دقیقا همینه!
00:06 خوبی که از حد بگذرد نادان هیچ دانا هم خیال بد کند
00:18 ترسم ای بود که ترکم کنی نمانی:)