00:20 ببعی کیییییییییییییییییییییییییی بودمممممممممم
00:20 ببعی کیییییییییییییییییییییییییی بودمممممممممم
00:05
00:13 قلبتو دنبال کن اما عقلتم با خودت ببر...
00:22 بی دلی را دست اور ،اگر اهل دلی!(: مشابه ها
00:33 ♡ بدون مخاطب تنهایی
00:33 ارغوان...........................
00:49 خطا کردم خودم میدانم اما دوستت دارم...
01:17 عالیه که من باهاش گریه کنم یا نه ؟؟؟
00:59 شعر قشنگی درمورد بی گناهی یک دزد👌🏻✌🏻👏🏻
00:17 سخت است بخندی دلت غم زده باشد ❤️🩹
00:07 ..................................):♡
00:17 تو بمان و دگران، وای به حال دگران
00:13 .𝑰𝒏𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈
00:07 از چه میکوشی که مردم را ز خود راضی کنی؟
00:06 محمد درویش...❤️🩹✨️🦋
01:30 در خیالات خودم،در زیر بارانی که نیست...
00:11 خبرت هست ک از خوبی خود بی خبری (
00:30 هعی چرا فالو نمی کنی منو ناراحت نکن
00:23 ........................ ....
00:58 ای ساربان آهسته ران «نازآفرین»
00:43 عاشقی تو، عاشقی................
00:47 افشین یدالهی چه قشنگ معنی دیر رسیدن رو توصیف میکنه:
00:30 . .
00:45 خانه دلتنگ غروبی خفه بود ...🪔⏳
00:25 خیلی قشنگ گفته باید تو دل شعر بری تا درک کنی
00:12 سر رشته خوشیست خیال تو🫠. .
00:29 ضپصغنسلپغوقهکاوویاساساوصاوس. پس
00:14 . .