00:18 و تمام ماجرا همین است،من جز من هیچ ندارد..
00:18 و تمام ماجرا همین است،من جز من هیچ ندارد..
00:11 سکوت ما نشاندهنده حماقتمون نیست^_^
00:07 حق++
00:04 خستهام از آدم درست بودن توی زمان اشتباه مشابه ها
00:06 مخاطب خاص نداره برا همه صدمو گزاشتم(:
00:04 کاش میشد،حتی وقتی ساکتم یکی منو بشنوه...
00:38 ..............................
00:19 هر چه از میان اجتماع گریز تر ، آرامشش بیشتر
00:07 غمگین برای استوری واتساپ......روبیکا و....
00:27 :)
00:06 حق++++++++++++++++++++++++++++
00:16
00:08 از یه جاییی به بعد......
00:07 دوستان دعا کنید بمیرم هیس فقط دعا کن
00:19 و گاهی بی آنکه بفهمی آدم دیگری میشوی...! 🫵🏻💔🫠🤌🏻
00:10 چرا سکوت میکنی؟ بزن ....
00:09 دلداریشاذفتدغدصهدهپهفپهفپ تدغدغتتده
00:17
00:05 . .
00:05 خلاصه سکوت خیلی وسعت داره😂
00:32 +شـــــایـــــع چقدر حـــق میخونه....🫀🦋🌚🧸💗!
00:22 امید در اوج ناامیدی !
00:22 بامن قدم بزن من هوای تورو دارم ...!
00:14 ..............................:)
00:14 بای... سلامممم من ب تو ای یار قدیــــمی
01:00 آدم یادم عاشق تو خودتو نکشه له نکنه میتونی دست بکشه از عشقش
00:25 سکوت ...
00:09 سکوت پر از فریاد لرزش پا و گریه