00:09 ماسُکوتمیکُنیمطُاِحساسِزِرَنگیکُن🤞
00:09 ماسُکوتمیکُنیمطُاِحساسِزِرَنگیکُن🤞
00:40 فقط مهربون باشید و لبخند بزنید همین و تمام.....
00:08 بَعضی وَقتا سُکوت خُودش کُلی حَرفه...
00:06 🍂🙃 مشابه ها
00:06 درد و دل در دل بماند بهتر است...
00:06 دلم گرفته خیلی حالم خرابه:)🥺😓
00:08 من حرف نمیزنم من حذف میکنم همین
00:08 غمش آدمو میکُشه آخههه 💔......
00:16 زندگی منو خیلی ساکت کرده! .
00:35 برای خودت زندگی کن نه برای دیگران
00:37 کاشکی بتونیم یکم بیشتر هواشونو داشته باشیم`).....
00:15 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:10 سکوت بسیار..
00:11 اگه یه روز خوبم بیاد فقط یه روزه💯🖤
00:11 دلمون پر از درده ولی بهش یاد دادیم سکوت معادل برده:)
00:08 ناراحت کننده س ولی حقیقته …….:(
00:40 وایبش وصف نشدنیه...🫠🤍
00:22 غمگین دخترانه تنهایی عاشقانه سکوت
00:18 اگه اعصبانی شدم چی:))))))))))))
00:08 سکوتم حرف ها دارد......(:🕊️🖤
00:11 سکوت کردم چون حرف زدنم چیزی را تغییر نمیداد
00:12 هستم، ولی فعالیتم کمه، مرسی ک پیشم میمونید🙃🫶🏻🫂
00:56 تمامه زندگی را گریه کردم💔🖤🥀
00:06 اب ریخته شده رو نمیشه جمع کرد.
00:08 اينجا اگه یکنفر ولت کنه همه ولت میکنن شاخ بودن يعني اين
00:08 غمگینم و افسرده چون کسی کمیخاسم ولم کرده....!
00:14 عشق آن است، که یوسف بخورد شلاقی، درد تا مغزِه سرُ جانِ زلیخا برود! ️
00:05 تا کمی دور شوی ، هی خبرت می آید ! 🕊❤️🩹