00:25 برف بند پی بابل.................🙂
00:25 برف بند پی بابل.................🙂
00:14 ملکه گدایان ....:)
00:24 دلمبرانسلجدیدمیسوزه.
00:22 ببخشیدکهبهخاطرمندیگهنمیتونیراهبری:)💔 مشابه ها
00:26 ..............................
00:18 تورا در عین دوری دوست دارم🥲❤️🔥
00:18 علیهههههههههههههه😂💅🤦♀️......
00:34 ♥️اگه دوست داشتید لایک کنید ♥️
00:59 ..............................❄️
00:34 بجای کتو شلوار کفن پوشیدیم💔🖤
00:59 فالو لایک یادتون نره،،،،،،،،،،
00:25 ⤾- نمیزارماینسکانسوفراموشکنید🤣
00:13 وضعیت خاستگارای من vs بعد ازدواجشون :
00:11 هعییییییییییییییییییییییییییییی
01:36 آنکه بی گفته کند حال مرا درک کجاست؟
00:15 نام اثر: بازماندگان...........
00:23 حرف حق......................:)
00:30 رابطه من و دوست صمیمیم🤓😂
00:13 در حالی که من به ذره ذره ی تو محتاجم...
00:48 نیازمند دوباره دیدن اینا کنار هم😂🥲
00:14 همینقدرهوشنگبودمهمیشه:))
00:25 یه خداحافظیهایی اونقدر تلخند که آدمی تو خودش ' تموم ' میشه...
00:35 . . . . . . .♡. . . . .
00:40
00:28 حق😂
00:15
00:22 زخمکاری؛
00:35 مردی که اینجوری جلو همه هوامو داشته باشه 😌🤍