00:11 🌱 . • ° ایران خانم:
00:11 🌱 . • ° ایران خانم:
01:00 Japan(Tokyo)🇯🇵
00:10 و اما تو زیبا ترین بخش زندگیمی ...
00:12 مجید واشقانی_بهاره افشاری_امیرعلی نوبیان مشابه ها
00:22
00:10 حق داشته........................🥲
00:15 من خردادیم ...شما چی؟............
00:09 وایب_گل_طبیعت_حس خاص_.........
00:10 ولی تو تنها امید برای زندگیمی :)
00:17 ووییییییی🫠 دست و پاهاشو آدم دوس داره بخوره🥹
00:12 Sky_اسمان.ابر.ماه.خورشید.زیبایی🦋🤍🤌
00:14 آذربایجانیم...
00:23 نباشی هم پِیکَم دوتاست:)🤎🎀🧸
00:10 ولی این درخت یه چیز دیگست >>>>
00:07 ..............................
00:07 قشنگییییییی🫠✨️
00:07 یه جمله قشنگ توئه کتاب خوندم که نوشته بود :
00:05 #پوست_زیبایی☁️✨️
00:07 الهیتوسالجدیدبهترینهاروازدستانخداهدیهبگیرید:سالنومبارك🤍
00:08 -یکی:چی بهت آرامش خدایی میده؟✨😃+من:جنگل جنگل و جنگل🌱🌝🫶🏻
00:10 به خودت باور داشته باش ک تو بهتر از هر چیز تو دنیایی🎀♥
00:07 درخواستی از یک گللللللل..........
00:16 ایده طراحی شیشه عطر با نگین ..
00:09 چشمانش از تمام زندگی من زیباتر است 3>
00:05 در جهان بسیاری چشم وجود دارد،ولی دل من گرو چشمان توست؛)
00:14 برای تو که ماه سابقم بودی.....
00:10 :)
00:07 دلیل حرفام خندیدنم خوشحالیم فقط و فقط تویی 😊🥰