00:17 ما که زندگی نکردیم..........❤️🩹
00:17 ما که زندگی نکردیم..........❤️🩹
00:07 ❤️🩹 .
00:08 شرح حال ما:« . .
00:11 حسرت این روزارو کی میخورم:)؟؟؟ مشابه ها
00:19 2 سال قفلی بودم الانم همینطور. 🤷🏻♀️🌃
00:28 تا میتونی مامانو ببین)))))))))))
00:09 ...............................
00:35 وقتی ببینی غرقش میشی..... 🫠🙃
00:18 قرار نیست زندگی جوری که فکر میکردیم یا خواستیم پیش بره🖤
00:09 همرنگ جماعت شدن باعث اینکه یادت بره خودت چی بودی
00:06 چقدر قشنگ میگه چارلی چاپلین؛:)
00:10 دیــگــه نــه اون نــه هــیــچــکــس دیگه.........
00:09 این حس عالیه:))))))
00:27 او کجاست ؟ آیا تصویرش در میان چشمان کسی نقش بسته ؟
00:18 راستش به اینکه هنوز زندهم افتخار میکنم
00:16 احساس خوشبختی نمیکنم ولی به درک
00:11 بعدا بهش میگم دوسش دارم !چی نه !بعدا وجود نداره 💔🚷
00:14 زندگی تا زمانی قشنگ بود که . . .
00:06 آره دیه 😔💤
00:08 این یکی واقعا حق بود😂🤣
00:58 زندگی سختر از اون چیزی که فکر میکنی هستش...
00:23 موفق میشی ادامه بده به راهت :)
00:26 اینا همه جزء برنامه هات بودن؟؟ نه؟
00:19 زندگی یک درس بزرگی برام داشت..
00:06 فکرم:)
00:06 ❤️🩹🙃.........................
00:08 خوشبحالشزندگیوبرده💅✨🎀🥲🫂
00:30 اعـتـمـاد هـمـچـیـن کـاری بـا قـلـبـت مـیـکـنـه:)