00:25 هیچوقت نذار مانعات بشه:)) یه کامنتمون نشه؟
00:25 هیچوقت نذار مانعات بشه:)) یه کامنتمون نشه؟
00:56 در مورد شخصیت و ارزش ادم ها که در انا باید عاقل باشند
00:11 بعدم جنازتو برمیگردونه به زندگی:)
00:21 همیشه اون احتمال مردنت ۱۰۰ از ۱۰۰! مشابه ها
00:13 ✨🌱 life Be happy in many time of your
00:13 زندگی که همه را به بازی خودش گرفت
00:11 حقیقت؛
00:22 چـیـز هـای سـاده کـجـا رفـتـیـد؟ 💔
00:11 هعییییییییییییییییی💔:))))))))
00:09 ..
01:39 آدما رو تنها نذاریم تنهایی خیلی بده😓
00:12 .............. روز های تکراری😔
00:16 قشنگ گفت 🥲
00:28 پاسخ به سوال من پارتنر تو ام یا خدمتکارت !
00:08 پس فقط تلاش کن کسی هم برات مهم نباشه🤍
00:12 کاش یکی پیدا شه نجاتمون بده از اینجا :(
00:09 شایـد فردا نـباشـم🥹🖤 ،
00:24 نمی خوام جاده ی قلبم له بشه بار دیگه ...
00:15 ولـی وایـب فـصـل بـهـار یـک چـیـز دیـگـه اسـت🛐💖
00:11 مـن رو بـه رفـیـق صـمـیـم کـه از هـمـه درامـاهـاش خـبـر دارم🙂
00:11 برای همین حرف هیچکس واسم مهم نیست
00:11 غرور؟ من اسمشو گذاشتم ارزش خودتو دونستن
00:11 تنهایی زمین خوردن و بلند شدن کار هر کسی نیست:))
00:13 ولی من نمیخواستم اینجوری شه...
00:15 بَـعـضـي وَقـتـٰا بَرا آرزو دیـره. . .🕊📍
00:29 گاهی باید غمگین باش تا شاد شد.
00:24 چـرا گِـریـم بَـند نمیـاد :)؟!
00:06 فاقد عنوان