00:15 یک نفر نیس تو را قسمت من گرداند؟!🥺💕
00:15 یک نفر نیس تو را قسمت من گرداند؟!🥺💕
00:08 اسم داستان چی میشد...؟!
00:18 :::::::::::::::::::::::::🤞::::::::::::::::::::::
00:09 بد میگذره ایرادی نیست تقدیرمه..! مشابه ها
00:09 #ܭـܠـیــܝ݆ߺـıllıllı↻♬✨️🧸🎧 🌱
00:05 غمگین تنهاییی عاشقانه دلتنگی..
00:34 من بلد نیستم کسی که دوستش دارم رو تغییر بدم:/
00:24 زندگیه دیگه بکم مراقب باشیم اوکی
00:17 (ง'-̀̀'́)ง (ง'-̀̀'́)ง (ง'-̀̀'́)ง
00:14 دلتنگه واسه یه احترام ساده؛)
00:21 زندگی اگه؟.......[خرداد و امتحاناش وجود نداشتن]
00:20 [موزیک ویدیو🎥|غمگین❤️🩹|قدیمی💽|دریا🌊]
00:12 من هنوز زندگی نکردم چرا میخوای دنیام رو خراب کنی ✨🖤
00:16 🖤 ... بارون اومد و یادم داد ... 🖤
00:12 نمیدونم به مغزم حق بدم یا قلبم..
00:15 درباره آموزش تسلیم نشدن در برابر هر چیزی
00:46 گذشته رو رها کن و روی حالت تمرکز کن!
00:08 این زندگی بهشت نیست پس منم مجبور نیستم فرشته باشم
00:21 چقد غم شمردیم چقد غصه خوردیم.پریدیم و هربار به دیوار خوردیم
00:20 خلاصه ی کل زندگیمون............
00:11 آرامش بخش ترین لحظه اون زمانیه که...
01:20 استوری حق غمگین زندگی . . .
00:22 تو تمومه زندگیمی دیگه عشق اخریمی ارههه🥲
00:07 چه بگوویم ک نگفتنم بهتراست 🥺🥺🥺
00:17 زنده ایم به عشقه مردن 🖤✨
00:05 تنهایی قشنگ تر از دوست دارم های الکیه ـ !😉🤙🏻
00:31 ولی خیلی جاها زندگی مدرسه ای بهتر از زندگی با چیزای واقعی بود:))
00:13 میخوام به عنوان یه آدم دیگه زندگی کنم...