00:06 آسان ساخته نشدی.................
00:06 آسان ساخته نشدی.................
00:07 شـ☆ـایــد بـ زبونـ نـیـاریـ ولی..:)
00:44 من همینو میخوام و بس تو بمونی خودش خیلیه
00:47 تلخه ولی واقعیت اینه.........!!! مشابه ها
00:06 شبها که تو میخوابی...
00:08 . .
00:15 دوست داشتم زمانی که دوست داشتنت مد نشده بود.
00:26 نمیشه:)
00:32 خیلی حققققق بودددد............
00:15 چی می شه اگه ؟؟...............
00:12
00:24 و دگر نیست توانی برای ادامه...!🙂🖤
00:11 امازیباییاوندختر🛐💞
00:14 حرف هایی ک زد زیبا و حقیقت بود!
00:16 آدمایی رو کنارت نگه دار که پشیمون نشی.....
00:22 موقعیت: زندگی داره خوش میگذره.
00:08 وقتی میگن چرا زیر چشمات پف. کرده و. تو. میگی فقط یکم خوابم مید:)
00:12 💔🚶♀️
00:10 محتاج آرامش قبل از خواب :))))
00:09 حیف که آدم راز نگه داریم وگرنه زندگیت: 🌪🌬
01:00 ۱۲ سال دانش آموزی ۱۲ سال سختی !
00:05 خندم میگیره😄💔................
00:05
00:08 هیـــــــــــــــــــــــــــ🥀🥀🖤💔
00:15
00:04 بزرگ شدن چه تلخ بود ! مگه نه ؟!
00:13 و کاش علاقه به زجر منتهی نمیشد!(':
00:12