00:19 ممکنه بمیرم نبینمت فردا..
00:19 ممکنه بمیرم نبینمت فردا..
00:25 بٰآزَم بِگو🤍! . . . . :))))))
00:21 جوان ز حادثه ای پیر می شود گاهی...
00:14 دقیقاهمین. مشابه ها
00:38 بیلی عزیزم خیلی حق گفتی دوست دارم
00:31 شت............................ 😂
00:19 وَکَمتَرمیرَنجی..!
00:10 برای بعضی از پسرا تفریح خوبیه
00:06 اصلا آسون نیست...
00:37 •|||. . . غمگین . . . |||•
00:07 مغرور نیستـــــــــــــم.......
00:26 انسان چیست ؟
00:12 غمگین و زیبا و................
00:18 اینکه عوض شدی ترس منه ـ !🖤
00:12 هعی........................./:
00:14
00:14 با کی لج میکنی..
00:09
00:08 همه شبیه حرفاشون نـیـسـتـنـ...
00:12 بعد من خوشحال باش چون من تمام تلاشمو کردم تا خوشحال باشم
00:18
00:21 ولی خدایی این اهنگ عشقهههههههه
00:24 چرا باید اینطوری میشد؟ چرا هیچی خوب پیش نمیره؟!
00:08 میای یه همچین زندگی بسازیم؟؟:-)
00:12 من خوب نیستم:)))
00:13 میخوام برم جای که هیچکس نباشه که قلبمو بشکونه:)
00:10 [نَری مَنو تَنها بِذاری تو تَنهائیا💔]
00:15 استاد شهریار چه زیبا حالو روزمون رو بیان میکنن