00:33 گاهی باید قبول کنی دستاش مال تو نبود اما حسترش چرا....
00:33 گاهی باید قبول کنی دستاش مال تو نبود اما حسترش چرا....
00:17 دل ما است ولی تنگ شما است چرا؛..:))
00:20 خـودم تـنـهـا دلـم تـنـهـا ...
00:12 .............................. مشابه ها
00:28 چه وایب خوبی داره :) 👌🏻❤️😢.
00:20 🎧🤍
00:21 👩🏻🦯 💤
00:18 هییییییییییییییییییی روزگار🖤):
00:12 یه مشتتت حسرت دخترانعع که باید جا بمونه
00:28 Tguuguggg8gvtyigghghjhhhhhjuhgggyh
00:29 آمادهراندبعد🙂↔️🔥
00:37 ولی این ریمیکس فارسی ترکی یچی دیگست🚶♀️
00:16 🖤🌹
00:11 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆♡♡♡♡♡♡♡♡
00:13 𝑰𝒏𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈:::
00:20 بی عنوان.....................!
00:25 کاش الان بغلم بودی:)....بغلم بودی
00:20 یه بت ازت ساختم توی قلبم .......🖤
01:00 Pishrow🔥
00:29 عاشقانه غمگین ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:22 حالم مث ذاتته!دقیقا همونقدر خرابه😅💔
00:19 زیبایی این ریمیکس یک چیز دیگه است🤍🌱
00:12 ارتا_کوروش_سمی_پوبون_سجاد شاهی>>>>>>>>>
00:14 رفت و بدون هیچ جوابی منو ترک کرد:)))
00:20 یه وایب غمگین میده این خیابون!(:
00:29 مگه بهتر از این ریمیکس هم داریم؟💔🥲
00:12 کلیپ عاشقانه#کلیپ غمگین#کلیپ#عاشقانه#غمگین
00:16 ریمیکس.........................