00:26 این خود من توی ریاضیه😕😂😂😂😂
00:26 این خود من توی ریاضیه😕😂😂😂😂
00:08 وقتی بعد از امتحان دارم......: 😂
00:29 اینجور حساب کردنا برا چرتکه بود؟ نه؟
00:07 تا فردا صبح حق:))))))))))))))) مشابه ها
00:43 شما ریاضی تو چطوره ... 😂
00:22
00:56 اینجا جنگله بخور تا خورده نشی...
00:28 کاشکی همچین معلمی داشته باشیم😂😂
00:06 وای😭😂
00:16 ................................
00:51 رفقا این راسته که میگن مدرسه ها از آبان باز میشه؟
00:12 X .
00:07 خنده亗ƦƘ亗.......................
00:13 وقتی میخوام درس بخونم 😂🌑🐾🖤
00:08 هعی
00:22 وایی😂 علی و اشکان و سهیل🤣🤣🤣
00:13 غمگین ترین داستان ریاضی چیه؟ :))
00:14 . .
00:08 دشمن اصلی بعد از کلاس هفتم..🤌🏻😂
01:15 چقد شاده😂کامنتا فق
00:29 من اینو دیدم شما هم باید ببینیددد😂🤧🤣
02:05 ...............................
00:09 زندگیمون تا وقتی قشنگ بود که این نیومده بود ریاضی!
00:51 آخه چرااا باید اینا رو بلد باشیم!!!🥲
00:23 ولی میرم میرزاخانی نباید میرفت🖤
00:05 . .
00:10 --------------------------------
00:07 خنده亗ƦƘ亗.......................