00:10 تاوان پیک های تلخم؛ ارزو های شیرینم بود..🖤🕊
00:10 تاوان پیک های تلخم؛ ارزو های شیرینم بود..🖤🕊
01:18 ما باعث نمیشیم ادما بد بشن بلکه اونا ذات واقعیشنو نشون میدن
00:14 بعضی وقتا زورت نمیرسه دیگه...💔
01:41 ادما های بی سیاست................ مشابه ها
00:08 ولی پسرا که گریه نمیکنن..!💔....
00:27 زندگی رو زیاد سخت نگیرین چون اخرش مرگه
00:13 من برای داشتنت خیلی چیزا رو از دست دادم🙂❤️🩹
00:07 میدونم روز سختی داشتی...🫠
00:12 چشات قشنگترین سیاهی زندگیم بود🖤🇱🇷
00:07 قانون زندگی اینه همه از خودی میخورن