00:20 همین که کنارمی مرسی ازت......!
00:20 همین که کنارمی مرسی ازت......!
00:36 غمگین برای مناسب رفیق و قضاوت کردن
00:06 🤌🏻😂😂😂
00:11 تقدیم به دو نفر از قلبم خیلی کیوتی بود مشابه ها
00:19 رفیق جونمو میدم برات تو فقط بمون برام
00:17 من تا تهش پات هستم...💖👩❤️👩
00:26 انگار نه انگار...🥀
00:15 بغلتو میده ب من بهترین ارامشو :)💜
00:10 3>
00:07 والـیــبــال:🙂))))))))))))))))
00:11 من میمردم هر جوری بی تو...💔🥀
00:06 ................................
00:07 تو هنوزم با بهترین دوستت هستی ولی..
00:06 شت شت شت رفیقم نیست...........
00:06 [[[[[[[کلابیخیالشدم🗿🚬]]]]]]
00:10 چپ میکنم کسی ک چپ نگات کنه رفیق
00:09 # هرچی خوردم ، از اعتماد بیش از حد بود.🐚🕊🦋
00:15 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
00:04 🙂🔗BEST FRIEND FOREVER🔗🙂____
00:11 برای آنها دوستی بودم....
00:06 وقتی دوست صمیمی داری🥺😂👯♀️💕
00:14 رفیق اونیه که باهات گلوله بخوره قهوه خوردن تو کافه رو که همه بلدن
00:10 من خطاب به اون دوستم که همیشه کنارم بوده :
00:11 ما قبلا صمیمی بودیم چی شد که این طوری شدیم؟
00:14 سیاه سفید بود قبل تو:).........
00:13 تو نیستی یه حس معمولی اره همیشه :))
00:34 ترو دارم :)چی میخوام دیگه3>>>>
00:26 مغز من:ی جوری تظاهر کن ک انگار نشنیدی برو بیش همون رفیق های خودت:/