00:15 چـــرا اینقدر دوسم داری...؟!
00:15 چـــرا اینقدر دوسم داری...؟!
00:14 عاشقااااانههههههههههههههههههههه
00:04 احتیاج دارم به تو!.
00:04 و........ به قول هوشنگ ابتهاج مشابه ها
00:12 ویدیوی عاشقانه دو طرف لاکچری...
00:20 اره خطاب به تو :)
00:11 کاشهمهاینجوریبود؛🤌🏻💗🦋
00:21 تو بنفش آبیه نارنجیمی((((((:🤍
00:21 آرامش فقد ط بغل گرم توعه🫂♥️🖇️
00:13 تو برو من ردپاتو با.....................
00:12 یـہدخّـےغـمگـــین🥀َََََََِِِِِِِ
00:07 ببشتردوستتداره:)
00:09 ولی تو دیگه رفیقم نیستی٫ عضوی از خانواده می💜
00:25 میگذره تا بفهمے من واسہ داشتنت از خودمم گذشتم(:🖤:
00:13 سورجو یازگی جوشکون: انور سعید یاران♡
00:08 ولی من نمیتونم فراموشت کنم 🥺💔
00:27 تولـدت مبـارك تمام وجودمــ💕 ::
00:18 i`m love you ewery night like it`s last night🩵`
00:11 My moon:)🪽🌕
00:14 بخاطرش جنگ راه بنداز، قسمت واسه ترسوهاست...
00:08 نه نه نه این عشق نیست،این فقط هوسه
00:24 با تو رنگ دنیام چه قشنگه..:))✨
00:13 دلبر ناز کنم ناز کشیدن بلدی فداتشم :)
00:19 چقدر زیبا هم دیگر را دوست دارند
00:07 :/❤🫂
00:19 بغل ط میده به من... حــس قشنگو 🖇🖤🥺
00:12 همیشه دوست خواهم داشت. .
00:17 هوا جان میدهد برای گرفتنِ دست هایت !